پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پخش عمده ست راهسازی ماتیا در اسباب بازی برادران

 

پخش اسباب بازی و بازی فکری برادران، بزرگترین توزیع کننده ی اسباب بازی ایران.

ارسال اسباب بازی به سراسر ایران با کمترین هزینه و تضمین مناسب ترین قیمت
تنوع بالا تا حدود  ۷۰۰ مدل اسباب بازی و بازی فکری برای خرید عمده
نماینده رسمی برند درج، فکراوران، دانیال
فروش کلیه برندهای اسباب بازی و بازی فکری به قیمت درب کارخانه
ارسال همه روزه به سراسر کشور
تضمین مناسب ترین قیمت خرد عمده
برندهای درج - فکراوران - دانیال - بی بی لند - بی بی برن - کیوان - نیکو - ماتیا - سالار - تک توی - نوباوه - آهو - آتا تویز - تاپ توی - امیران - توپ ها بتا، توسط پخش اسباب بازی برادران.
ثبت سفارش آنلاین در وب سایت پخش اسباب بازی برادران و یا کانال تلگرام پخش اسباب بازی برادران.

برای مشاهده و خرید بیش از ۷۰۰ قلم اسباب بازی و بازی های فکری و خرید عمده به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.Baradarantoy.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 05133676000 - 09152676000 تماس بگیرید و یا به بزرگترین کانال تلگرام پخش اسباب بازی (با قیمت) به آدرس https://t.me/pakhsheasbabbazi  مراجعه کنید.
بزرگترین سایت اینترنتی خرید عمده اسباب بازی و کانال تلگرام پخش اسباب بازی و بازی فکری همراه با قیمت به روز و لحظه ای توسط پخش اسباب بازی برادران در خدمت شماست

smiley

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

خرید عمده سوپرفراری درج در پخش اسباب بازی برادران

ابعاد کالا : 15 * 20 * 45  سانتی متر
رنگ بندی : مشکی، قرمز، سفید، زرد
محدوده سنی : 3 سال به بالا
مکانیزم : قدرتی
کشور سازنده : ایران
تعداد در کارتن ( در حال حاضر ) : 8 عدد

ماشین های فراری توسط فردی ایتالیایی به نام انزو فراری در سال 1929 با راه‌اندازی شرکت اسکودریا فراری، تولید شد.
ابتدا کار اصلی این شرکت تولید ماشین های مسابقه ای و رالی بود اما بعد از گذشت زمانی به دلیل کسب سود بیشتر، شرکت اسکودریا فراری به تولید ماشین های معمولی و غیر مسابقه ای پرداخت که با استقبال و سود بی نظیری مواجه شد.
اینک خودرو فراری یکی از لوکس ترین خودرو های جهان می باشد که در کشور ایتالیا به تولید خودرو های اسپرت و سوپر اسپرت می پردازد.
همانطور که می دانید شرکت هایی که ماشینی را تولید می کنند از ابتدای تاسیس تا گذر چندین سال، مدل های متنوعی را که هر کدام آپشن های مخصوص به خود را دارند بیرون می دهند.
شرکت پخش اسباب بازی برداران در حال حاضر قصد معرفی نمونه اسباب بازی ماشین فراری، مدل 488 GTB را دارد که توسط شرکت اسباب بازی درج تهیه و تولید شده است.
این ماشین اسباب بازی همانند نمونه واقعی خود دارای ظاهری لوکس و زیبایی می باشد که در نگاه اول، جلوه بصری این ماشین بیش از هر چیز دیگری نگاه و نظر مشتریان را به خود جلب می کند.
یکی از بزرگترین مزیت هایی که در این ماشین نهفته است، سقف پانورما و یا همان کروکی بودن می باشد؛ البته شما و یا کودکتان به سادگی می توانید سقف را از ماشین منفصل و یا به آن متصل کنید.
امروزه یقینا شما کمتر اسباب بازی پیدا خواهید کرد که با توجه به تولید داخلی بودن ماهیت آن بتواند با نمونه خارجی خود از لحاظ کیفیت و جلوه بصری رقابت کند.
طراح و تولید کننده این ماشین تمام سعی خود را برای تولید یک ماشین با کیفیت کرده است، شما با کمی دقت بیشتر می توانید کیفیت مناسب این ماشین را در ساختار بدنه، داخل اطاق ماشین، کیفیت چرخ ها و مکانزیم آن ها ببینید.
جنس بدنه و لاستیک های این ماشین ، تهیه شده از پلاستیک فشرده شده بسیار مناسب و مرغوبی می باشد.
نا گفته نماند که کیفیت بسیار مناسبی که در تهیه بدنه این ماشین به کار رفته است، سبب ساز بدنه ای مقاوم شده است که در طی بازی کردن کودک با آن، شما نگرانی بابت خراب شدن آن نخواهید داشت.
این ماشین دارای مکانیزم حرکتی قدرتی می باشد، یعنی برای حرکت دادن به ماشین می بایست آن را چند باری به سمت جلو بکشید و بردارید تا قدرت و انرژی درون لاستیک ها جمع شود و ماشین برای حرکت کردن آماده شود.
رنگ متفاوت صندلی های ماشین با بدنه، آرم مخصوص فراری، رینگ های اسپرت این ماشین و ... این فراری 488 GTB را بیش از پیش زیبا و مجذوب کننده تر ساخته است. 

در هر کجای میهن عزیزمان ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده این سوپرفراری درج و سایر محصولات درج به وب سایت پخش برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.


 

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

 

 

 

 ابزار 29 قطعه کلاهدار درج در پخش اسباب بازی برادران

ابعاد کالا : 9 * 35 * 30 سانتی متر 
محدوده سنی : 3 سال به بالا
نوع بسته بندی : سلفونی
کشور سازنده : ایران
تعداد در کارتن ( در حال حاضر ) : 24 عدد

شاید برای ما بزرگتر ها عجیب باشد و یا شاید این موضوع را درک کنیم که یکی از دغدغه های اصلی هر کودکی انتخاب شغلی برای آینده خود می باشد.
شغل هایی همانند دکتر شدن و مهندس بودن یکی از مشاغلی می باشد که همه کودکان اعم از دختر و پسر، دست کم یک بار به آن اندیشیده اند.
شغل های فنی و مهندسی هم می تواند یکی از علایق تمام کودکانی باشد که شغل دوست داشتنی خود را از همین اکنون در نظر گرفته اند.
اگر پدر کودکان اهل کار های فنی، مهندسی و یا نجاری باشد، به هنگام کار کردن با میز و جعبه ابزار وسایلش کودک می خواهد که به سراغ وسایل آن ها برود و با آن ها بازی کند .
اما همه ما به این نکته واقف هستیم که اینگونه وسایل بسیار خطرناک، آلوده و تیز هستند، بنابراین برای بازی کودکان مناسب نمی باشند.
کودکان می توانند با استفاده از ابزار و وسیله هایی شبیه به واقعیت، حس کنجکاوی و نیاز به بازی های ایفای نقش در شغل دلخواهشان را تامین کنند.
 ابزار شبیه سازی شده ای در این کالا وجود دارد که مستلزم شغل نجاری می باشد می توان به چند مورد همانند چکش، انبر دست، اره، آچار کوچک و بزرگ، چند عدد پیچ، یک الوار چوب برای برش های شبیه سازی شده، انبر و همچنین چند قطعه ملزوم شغل نجاری می باشد وجود دارد.
جنس این قطعات همگی از پلاستیک های فشرده شده و با کیفیتی مناسبی هستند.
یکی از مزیت هایی که در این مجموعه شاهد آن هستیم، کلاه ایمنی و مهندسی می باشد که در سایر محصولات مشابه خود کمتر می توانید این کلاه را پیدا کنید.
ابزار هایی که در این مجموعه وجود دارد همگی وسایل ملزمی هستند که یک مهندس یا نجار به آن نیازمند است.
تمامی ابزار های این محصول با رنگ های شاد و جذاب و همچنین با کیفیتی بالا تولید شده است که برای بازی کودک می تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

در هر کجای میهن عزیزمان ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده این ابزار 29 قطعه کلاهدار درج و سایر محصولات درج به وب سایت پخش برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

 

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

فروش عمده اتللو بزرگ فکرآوران

فروش عمده اتللو بزرگ فکرآوران

ابعاد : ۱۹ * ۲۸ سانتی متر
محدوده سنی:8سال به بالا
سبک بازی:
بازی تخته‌ای بازی معمایی تست هوش بازی حافظه بازی فکری
رده سنی:
کودک نوجوان بزرگسال
تعداد بازیکن:
2 نفر
بازی اتللو در رده اول بازی های فکری دنیا است که از تعدادی مهره با دو وجه رنگی و یک صفحه بازی تشکیل شده است.
این بازی به صورت دو نفره انجام می شود.
در بازی فکری ۲ نفره بازیکنان با محاصره و تصاحب مهره های یکدیگر وارد رقابتی جدی و آموزنده می شوند و زمان خود را به نحوی خوب سپری می کنند . هم اکنون هزاران نفر در سراسر دنیا ضمن درگیر شدن در جذابتهای این بازی مشهور ، قدرت برنامه ریزی و آینده نگری خود را پرورش می دهند و استراتژی های رقابت کردن و برنده ماندن را طراحی و در عمل اجرا می کنند.شما هم با دوستان و خانواده ی خود سرگرم این بازی شوید و همزمان با اینکه هیجان ناشی از بازی اتللو را می چشید ، توان طراحی و برنامه ریزی ذهنی و عملی ساختن آن صحنه رقابت را بیاموزید 
روش بازی :
برای شروع، چهار مهره مطابق شکل در وسط صفحه به صورت ضربدری، قرار می گیرند. مهره تیره بازی را آغاز می کند. هر یک از دو بازیکن به نوبت یک حرکت انجام می‌دهند. مهره را جایی قرار دهید که یک یا چند مهره حریف را محاصره کند. انجام حرکت به معنی گذاشتن یک مهره (از طرف رنگ خود) در صفحه و محصور کردن یک یا چند مهره حریف در یک یا چند راستا است. در نتیجه مهره‌های محاصره شده را برگردانده و به رنگ مهره خود درآورید. این به معنی محاصره و تصاحب است. البته مهره هایی که در جریان بازی در بین مهره های شما قرار میگیرن به رنگ مهره های شما تبدیل نمیشن و فقط مهره هایی که در راستا های 8گانه مهره هایی که شما گذاشتین قرار میگیرن به رنگ مهره های شما در میان. هدف داشتن بیشترین مهره رنگ خود روی صفحه در پایان بازی است.
پایان بازی:
وقتی تمام صفحه پر شود و یا هیچ کدام از دو طرف حرکتی نداشته باشند، بازی به پایان می‌رسد و بازیکنی که تعداد مهره‌های بیشتری روی صفحه بازی داشته باشد برنده می‌باشد.
قوانین:
مهره را جایی قرار دهید که یک یا چند مهره حریف را محاصره کند. یعنی مهره قرار داده شده تعدادی از مهره های حریف را بین مهره جدید و مهره هم رنگ شما در صفحه محاصره کند سپس مهره های محاصره شده را چرخانده و به رنگ مهره خود درآورید.این به معنی محاصره و تصاحب است.
قرار دادن مهره در صفحه به صورت نوبتی انجام می گیرد.
مهره جدید را فقط در محلی می توان قرار داد که مهره ای از حریف محاصره شود. به عبارتی مهره ای به صورت آزاد در صفحه نمی تواند وجود داشته باشد و همه مهره ها حتما در مجاورت مهره های دیگر هستند.
خط محاصره می تواند افقی یا عمودی یا مورب یا هر سه باشد
فقط مهره هایی را می توان تصاحب کرد که بین مهره جدید و مهره قبلی موجود در صفحه محاصره شده باشند
در صورتی یکی از بازیکنان در نوبت خود، مکانی برای محاصره حریف نداشته باشد و نتواند حتی یک مهره او را محاصره کند، در این صورت حرکت به حریف واگذار می شود. تا زمانی که امکان محاصره برایش ایجاد شود.
در پایان بازیکنی که تعداد مهره های بیشتری روی صفحه بازی داشته باشد، برنده است.
چند نکته :
مهمترین خونه های بازی گوشه های بازی هستن و خطرناک ترین نقاط بازی 4 خانه یکی مانده به گوشه در راستای خط واصل گوشه ها هستن که باید شما حریف رو مجبور کنید انارو به شما واگذار کنه. 
شاید بتوان گفت اساسی ترین استراتژی در اتللو گرفتن گوشه هاست. با توجه به قوانین بازی، برگرداندن یک مهره در گوشه غیر ممکن است، بنابراین اگر شما بتوانید یک گوشه را بگیرید، آن مهره تا انتهای بازی از آن شما خواهد بود.
وقتی شما یک گوشه را دارید، معمولاً این امکان وجود دارد که تعداد زیادی مهره بسازید که که به وسیله گوشه حمایت شده و هرگز برگردانده نشوند. به چنین مهره هایی، مهره های پایدار می‌گویند.
های سرحد، مهره هایی هستند که با یک یا چند خانه خالی مرز مشترک دارند. گرچه مهره های خانه های کناره ها هم در این تعریف صدق می‌کنند ولی معمولاً وقتی در مورد مهره های سرحد صحبت می‌کنیم، آن ها را به حساب نمی‌آوریم.
یک دیوار، گروه پیوسته ای از مهره های سرحد یک رنگ است
. مهره هایی را که کاملاً به وسیله مهره های دیگر محاصره شده اند، را مهره های محصور می‌گویند.
حرکتی را که باعث به وجود آمدن مهره های سرحد زیادی می‌شود، حرکت شدید و حرکتی را که باعث به وجود آمدن مهره های سرحد نسبتاً کمی می‌شود، حرکت آرام گویند.
 ممکن است بازی قبل از پر شدن همه ۶۴ خانه به پایان برسد
شکل زیر نمادگذاری استاندارد بازی اتللو را نشان می‌ دهد. برخی از خانه ها نیز با حروف بزرگ نشان داده شده‌اند. این نمادگذاری ها اولین بار توسط گورو هاسگاوا مخترع اتللو، پیشنهاد شده و تا به امروز هم باقی مانده اند. خانه های B وسط کناره ها، خانه های C در کناره  ها کنار گوشه ها و خانه‌های A، بین خانه‌های B و C قرار دارند. خانه‌های X، در راستای قطب کنار گوشه ها قرار دارند. در اینجا X به معنای خطر است.
امتیازدهی:
امتیازدهی پایان بازی انجام می‌شود. روش معمول امتیازدهی، شمارش تعداد مهره­ هاست، مثلاً اگر ۳۴ مهره سیاه و ۳۰ مهره سفید داشته باشیم، سیاه با نتیجه ۳۴-۳۰ برنده است. اگر دو بازیکن تعداد مهره‌های برابری داشته ­باشند، بازی مساوی می‌­شود.
در بازی های تورنمنتی، اگر یک بازیکن تمام مهره های حریف را بگیرد، صرف نظر از تعداد مهره های روی صفحه، بازی ۶۴-۰ به نفع آن بازیکن تمام می‌شود. علاوه بر این، در برخی تورنمنت های خاص، مثل قهرمانی جهان، امتیاز خانه های خالی به برنده داده می‌شود. مثلاً اگر در پایان بازی، ۳۲ مهره سیاه، ۲۹ مهره سفید و ۳ خانه خالی داشته باشیم، نتیجه بازی ۳۵-۲۹ به نفع سیاه خواهد بود.

 

برای خرید یکجا اتللو بزرگ فکرآوران و سایر محصولات فکرآوران  به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید

 

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

فروش عمده ماشین مک کوئین وکیوم درج

 

ابعاد کالا : 10 * 10 * 21 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
مکانیزم : قدرتی
نوع بسته بندی : وکیوم
کشور سازنده : ایران
تعداد در کارتن ( در حال حاضر ) : 18 عدد

ماشین قدرتی مک کویین درج توی با عملکرد قدرتی نرم و روان
تهیه شده از مواد درجه یک و ضد حساسیت
این ماشین بخاطر ظاهر جذابی که دارد بسیار مورد توجه کودکان قرار میگیرد این ماشین از نوع قدرتی بوده و با هدایت کردن آن به سمت جلو شروع به حرکت میکند همچنین بخاطر سایز متوسط آن براحتی قابل حمل است.ماشین پلاستیکی مک کویین ساخت شرکت درج است .این ماشین پلاستیکی از نوع قدرتی بوده و برای کودکان زیر هفت سال مناسب است .از ویژگی این ماشین به بزرگ بودن و رنگ قرمز آن می توان اشاره کرد .
مک کوئین داستان انیمیشنی یک ماشین مسابقه ی مغرور است که هدفش پیروزی در جام مسابقات است.
از اسباب بازی های مورد علاقه ی پسرها ماشین ها هستند که ساعت ها خود را مشغول می کنند و به نقش آفرینی می پردازند و خود را راننده تصور می کنند.

برای خرید عمده ماشین مک کوئین وکیوم درج و سایر محصولات  به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید

فروش عمده ماشین مک کوئین وکیومی درجفروش عمده مک کوئین وکیومی درج

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

فروش عمده موتور هارلی وکیوم کوچک درج

ابعاد : ۱۳ * ۲۴ * ۹ سانتی متر
محدوده سنی:3سال به بالا
اسباب بازی موتور هارلی به صورت بسته بندی وکیوم می باشد این موتور که مشابه موتور های کلاسیک می باشد
با قابلیت قدرتی بودن میتواند هنگام هل دادن و رها کردن با سرعت بیشتری حرکت نماید
جنس این محصول از  پلاستیک فشرده می باشد. موتور هارلی می تواند گزینه مناسبی برای کودکانی که علاقه زیادی
به موتور دارند باشد و ساعت ها آنها را سرگرم نموده و از بازی با این اسباب بازی لذت ببرند.

برای خرید عمده موتور هارلی وکیوم کوچک درج موتور هارلی وکیوم درجموتور هارلی وکیوم کوچک درج به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید.موتور هارلی کوپک وکیوم درج

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

خرید عمده روپولی کیفی فکرآوران

روپولی کیفی فکرآوران

ابعاد : ۲۴ * ۴ *  ۳۳ سانتی متر
24 کارت مالکیت، 4 مهره در 4 رنگ، یک تاس، کارت فرصت یا شانس، (24) قطعه اسکناس 100 دلاری، (30)  قطعه اسکناس 200 دلاری، (18) قطعه اسکناس 500 دلاری و صفحه بازی.
آماده سازی بازی:
 1- ابتدا پشت زیره بازی را خط کشی کرده و تمام کارت های مالکیت و اسکناس ها را در این مکان قرار دهید. از این به بعد اسم این مکان را بانک می نامیم.
اسکناس ها را از روی نقاط خط کشی شده به دقت از هم جدا نموده و در بانک قرار دهید.
2- برای بازی یک بانک دار و یا مدیر بازی انتخاب کنید (سن این شخص باید از تمامی بازیکنان دیگر بزرگتر بوده و مسئول نظارت بر اجرای دقیق قوانین بازی باشد. همچنین دادن و گرفتن پول از بازیکنان نیز به عهده بانک دارد می باشد).
3- کارت های فرصت یا شانس را از هم جدا نموده وخوب بُر بزنید سپس آنها را پشت به رو کرده وروی صفحه بازی در محل مخصوص خود قرار دهید (توجه داشته باشید که روی هیچ کارتی دیده نشود).
4- بانک دارد و یا مدیر بازی به هر بازیکن 2 اسکناس 500 دلاری، 3 اسکناس 200 دلاری و 4 اسکناس 100 دلاری بدهد و بقیه اسکناس ها را در بانک بگذارد.
توجه: اگر بازی دارای 2 بازیکن بود 2 برابر این مبلغ به هر بازیکن پرداخت کنید.
5- هر بازیکن یک مهره انتخاب نموده بر روی خانه شروع (GO) قرار می دهد.
6- به وسیله تاس نوبت هر بازیکن را معلوم کنید.  
شروع بازی:
       1 -الف) اگر مهره بازیکنی بر روی یکی از خانه هایی که دارای شکل می باشد قرار گرفت (غیر از 4 خانه موجود در گوشه های بازی)، آن بازیکن می تواند کارت مالکیت آن خانه را از بانک خریداری کرده و آن کارت مالکیت را نزد خود نگه دارد.
ب) اگر بازیکنی بر روی خانه هایی که شما قبلا خریداری کرده اید قرار بگیرد شما می توانید از آن بازیکن جریمه دریافت نمائید به عنوان مثال اگر مهره ی شما بر روی خانه ی بن تن قرار بگیرد می توانید کارت مالکیت این خانه را از بانک بخرید (قیمت خرید این خانه بر روی کارت مالکیت نوشته شده است) و اگر بازیکنی در این خانه قرار گرفت آن بازیکن باید به شما جریمه پرداخت نماید 
(مقدار این جریمه هم در کارت مالکیت درج شده است).
2 - اگر مهره ی شما بر روی هر کدام از خانه هایی که با علامت ؟ مشخص شده است قرار گرفت باید یک کارت فرصت یا شانس را از روی کارت هایی که بر روی صفحه بازی قرار دارد برداشته و به دستور آن عمل نمایید و این کارت را زیر کارت های دیگر قرار دهید.
3 - اگر مهره ی شما بر روی خانه هایی قرار گرفت که در آن متن نوشته شده است باید به متن آن نوشته عمل نماییم.
4 - اگر مهره شما بر روی خانه ی  قرار گرفت باید مستقیما بر روی خانه  رفته از یک نوبت تاس ریختن محروم می شوید.
5 - اگر مهر ه ی شما بر روی خانه ی  قرار گرفت باز هم از یک نوبت تاس ریختن محروم می شوید.
6 - اگر مهره ی شما بر روی خانه ی  قرار گرفت بدین معناست که شمااجازه دارید یک نوبت دیگر تاس بریزید و از بازی لذت ببرید.
7 - در طول بازی بازیکنان با توافق یکدیگر می توانند همگی مبلغ 500 دلار از بانک وام دریافت کنند که البته هر زمان بانک دار احساس کند موجودی بازیکنان به حد مطلوب رسیده می تواند این وام ها را به علاوه ی 100 دلار از بانک وام دریافت کنند که البته هر زمان بانک دارد احساس کند موجودی بازیکنان به حد مطلوب رسیده می تواند این وام ها را به علاوه ی 100 دلار به عنوان سود از بازیکنان دریافت نماید.
8 - بازیکنان در تمام مسیر بازی می توانند مهره ی بازیکنان دیگر را بزنند و اگر مهره ی بازیکنی توسط بازیکنان دیگر زده شد باید مبلغ 100 دلار به عنوان جریمه به بازیکنی که مهره ی او را زده است بپردازد و مهره ی خود را مستقیما بر روی خانه ی شروع قرار دهد.
توجه: اگر مهره ی شما بر روی خانه ای قرار گرفت که مهره ی حریف کارت مالکیت آن خانه را خریداری کرده بود وشما قصد زدن آن مهره را داشته باشید:
 الف- اول حق جریمه وارد شدن به ملک آن بازیکن را پرداخت کنید.
 ب- حالا قانون زدن مهره ی حریف را انجام دهید.
9 - اگر بازیکنی موفق شود هر سه رنگ کارت مالکیت یک شرکت خریداری کند، اجازه دارد مبلغ 300 دلار از بانک پاداش بگیرد، (مثلا هر سه کارت مالکیت خانه های زرد با شخصیت های بن تن).
10 - هر بازیکن به ازای یک دور بازی وگذشتن از خانه شروع (GO) باید مبلغ 200 دلار به بانک مالیات پرداخت کند (این قانون شامل بازیکنانی که مهره شان زده شده وبه خانه ی شروع بر می گردند نمی شود.).
11 - بازیکنان در صورت نیاز می توانند کارت های مالکیت خود را به بانک بفروشند وبانک علاوه بر پرداخت قیمتی که بر روی کارت مالکیت نوشته باید 100 دلار نیز به عنوان سود به بازیکنان پرداخت نماید.
12 - بازیکنان در صورت نیاز می توانند اسکناس های خود را به بانک داده ومعادل آن اسکناس های کوچک تر دریافت نمایند.
13 - در این بازی عدد 6 جایزه ندارد.
پایان بازی:
بازیکنان در این بازی می توانند با توافق یکدیگر قبل از شروع بازی به یکی از روش های زیر بازی خود را خاتمه دهند:
روش اول) بازی با مدت معین: برای بازی زمان معلوم کنید، مثلا در مدت زمان نیم ساعت(کمتر یا بیشتر) بازی کنید وبعد از زمان اسکناس های خود را شمارش نمایید، ثروتمند ترین بازیکن برنده بازی است.
روش دوم) تمام شدن کارت های مالکیت: یعنی بازی زمانی پایان یابد که دیگر کارت مالکیتی در بانک موجود نباشد در این زمان اسکناس های خود را شمارش نمایید، ثروتمندترین بازیکن برنده بازی است.
روش سوم) بازی با تعداد گردش های معین: بازیکنان توافق کنند به ازای 10 یا 15 دور بازی را به پایان ببرند، در این زمان بازیکنان اسکناس های خود را شمارش نمایند، ثروتمندترین بازیکن برنده بازیست.

 روپولی یکی از میهج ترین بازیهای فکری تجاری در جهان است که سالیان قبل در آمریکا طراحی و تا به حال مورد توجه بسیاری از افراد در کل جهان می باشد.
اگر می خواهید با قوانین تجارت، نحوه جمع آوری پول و عوامل ثروتمند شدن آشنا شوید این بازی می تواند شروع بسیار خوبی برای آشنایی با این مسایل باشد. شما در این بازی نحوه وام گرفتن، نحوه خرید و فروش املاک و مستغلات را می آموزید و یادگیری این مفاهیم می تواند برای شما تا آخر عمر سودمند و مفید باشد. همچنین می اموزید در زمان تغییرات قیمت سهام شرکت های خود چگونه ریسک کنید و حاصل ریسک خود را بدست آورید.
بازی را از خنه Start شروع کنید و به دور صفحه بازی حرکت کنید املاکی را که فکر می کنید سود دهی خوبی دارند بخرید و از کسانی که وارد املاک شما می شوند جریمه دریافت کنید و فراموش نکنید با هر بار گذر از خانه شروع باید مالیات پرداخت کنید.
موفقیت شما بستگی به ریسک های شما در خرید، هوش و بررسی های شما دارد حتی اگر شانسی شما همراه شما نباشد شما می توانید با اقدام مناسب عملکرد موفقی داشته باشید و زمانی که شما ثروتمند ترین نفر باشید، شما برنده بازی زیبای روپولی هستید.

 

برای خرید عمده روپولی کیفی فکرآوران  به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید.

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران