پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماسک کودک طرح دار

ماسک کودک طرح دار

ابعاد : 27 * 10 سانتی متر
محدوده سنی : کودکان
کشور سازنده : ایران
کودکان آسیب پذیرترین قشر جامعه محسوب می‌شوند. تاثیر مخرب آلودگی در کودکان چندین برابر می‌باشد، از این رو برای حفاظت تنفسی کودکان باید از ماسک کودک بهره برد.سیستم ایمنی کودکان نسبت به افراد بزرگسال حساس تر بوده و از سوی دیگر به دلیل رشد و نمو کودکان، ذرات ریز آلاینده خطرناک موجود در هوا هر یک با توجه به ترکیب شیمیایی خاص آلرژی ایجاد می‌کنند.به دلیل کوتاه تر بودن قد کودک و با توجه به اینکه ذرات سنگین آلاینده معلق در قسمت‌های پایین بویژه (سرب) بیشتر هستند کودکان سهم بیشتری از آلاینده را وارد ریه‌های خود خواهند کرد.همچنین تعداد تنفس کودکان در دقیقه به نسبت افراد بزرگسال بیشتر است.
تاثیرات مخرب آلودگی بر کودکان
از کمترین تاثیرات مخرب آلودگی هوا و همچنین مواد آلاینده بر سیستم تنفسی کودکان می‌توان به ایجاد آلرژی، تنگی نفس، بیماری آسم و در بلند مدت اختلالات عصبی، کم هوشی و متاسفانه ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان خون اشاره کرد.
تنها ذرات آلاینده موجود در هوا برای کودکان هشدار محسوب نمی‌شوند بلکه وجود بسیاری از ویروس و باکتری‌ها همانند کرونا ویروس و بیماری‌های قارچی نیز می‌توانند از طریق مواد آلاینده وارد سیستم تنفسی کودک شوند.
بنابراین کودکان بیشتر در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها خواهند بود و خطر جدی سلامت آن‌ها را تهدید خواهد کرد.
از این رو و در جهت حفاظت از خردسالان از بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های ویروسی بایستی از ماسک کودک بهره برد.با توجه به اندازه صورت کودکان طبعا نمی‌توان از ماسک‌های مخصوص ذرات همانند N95 استفاده کرد.خوشبختانه بسیاری از تولید کنندگان ماسک  در ایران نیز از این موضوع غافل نبوده و ماسک  مخصوص کودکان نیز در بین محصولاتشان به چشم می‌خورد.
همچنین در فصلهایی که بیماری‌هایی فصلی همانند آنفلوآنزا شیوع پیدا میکنند برای پیشگیری از ابتلا به بیماری استفاده از ماسک کودک توصیه می‌شود.
برای خرید ماسک کودک طرح دار(استریل) به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرمایید.

برای خرید عمده و تک محصولات  به وب سایت  اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

مرسدس بنز کلاسیک درج\

ابعاد : 27* 13 * 11 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
کشور سازنده : ایران
ماشین اسباب بازی مرسدس بنز کلاسیک جهت بازی پرندگان، طوطی سانان و پت های کوچک خانگی علاقه زیادی به بازی کردن دارند و همچنین کودکان می باشد. حرکت این ماشین به صورت قدرتی بوده و برای حرکت باید ماشین را به سمت عقب بکشید سپس رها کنید تا به سمت جلو حرکت کند. این اسباب بازی یک ماکت ساخته شده با روش ریخته گری تحت فشار با دایکاست می باشد. ماکت هایی که با این روش ساخته می شوند تمامی خصوصیات ظاهری و ظرافت های طرح اولیه را دارند. جنس بدنه این ماشین از پلاستیک فشرده و با کیفیت است. این محصول دارای جعبه می باشد

برای خرید عمده و تک محصولات  به وب سایت  اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

بیلیارد چوبی سگهای نگهبان

 

ابعاد : 65 * 39 * 5 سانتی متر
اندازه پایه : 8 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
کشور سازنده : ایران
میز بیلیارد چوبی سگهای نگهبان یک اسباب بازی ورزشی برای کودکان علاقه مند به بیلیارد بازی است که امکان بازی با اندازه واقعی آن را ندارند. کودک با این اسباب بازی حس خوبی خواهد داشت و بازی با بیلیارد را خواهد آموخت. بازی بیلیارد بازی هیجان انگیز است که بزرگسالان و کودکان به ان علاقه خاصی به آن دارند.
این اسباب بازی چوبی دارای یک میز است که ابعاد در حدود 64سانت طول و عرض ۳9 سانتی متر است و از جنس چوب تولید شده است. کیفیت این اسباب بازی بسیار خوب است و دارای قطعات مختلف از چوب و پیچ است که می توان براحتی آن را مونتاژ کرد. پایه های 8 سانتی متری نیز در این مجموعه وجود دارد که می توان آن را باز کرد و یا به میز وصل کرد.
در این مجموعه ۱1 توپ رنگی شماره دارد وجود دارد که یکی از ملزومات این بازی است. مثلث جمع کردن توپ ها نیز کاربرد خوبی دارد. توپ ها قطری در حدود ۲٫۵ سانتی متری دارد که با توجه به ابعاد میز مناسب می باشد. دو چوب ۵4 سانتی متری برای بازی وجود دارد که برای بازی کودکان ۳ سال به بالا مناسب است و می تواند آنها را سرگرم کند. شش سوراخ در کناره ها میز و تور نیز بروی میز وجود دارد که این اسباب بازی را عالی کرده ست. روی میز از یک نوع پارچه ای سبز رنگ است که کاملا مشابه نمونه واقعی میز بیلیارد واقعی باشد. تمام این مجموعه بصورت مونتاژ نشده درون جعبه قرار گرفته است.
برای خرید بیلیارد چوبی سگهای نگهبان به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرماییدبرای خرید عمده و تک محصولات  به وب سایت  اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

 بلوکه 48 تکه دانیال

 

ابعاد : 30 * 25 * 6 سانتی متر

محدوده سنی : 3 سال به بالا

اهداف و فواید بازی خانه ساز 48 قطعه دانیال

پرورش و تقویت حس بینایی کودک 

آشنایی با ساختار انواع حجم و سازه 

شناخت فرم رنگ و دقت در جزییات 

آشنایی با اشکال ،رنگها و اعداد 

کمک به درک تشابهات و اختلافات 

برای خرید عمده و تک محصولات به وب سایت اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

 

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران
  • ۰
  • ۰

سوپر مارکت با چرخ خرید هایپر

 

ابعاد : 74 * 53 * 11 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
کشور سازنده : ایران
بردن کودکان به فروشگاه و اصرار آنها برای خرید وسایل، تجربه ای است که شما را وادار می سازد تا قوانین خانوادگی خود را درباره خرید کردن و نحوه رفتار در فروشگاه به فرزندان خود آموزش دهید و از آنها بخواهید که عاقلانه رفتار کنند. وقتی که این آموزش ها به کودکان داده شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد...
سوپر مارکت با چرخ خرید هایپر به کودک شما کمک میکند تا تجربه خرید کردن از فروشگاه را در خانه داشته باشند

برای خرید عمده و تک محصولات  به وب سایت  اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید

  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران