پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۱
  • ۰

پخش عمده جامدادی چرم تک زیپ توسط پخش برادران

 

ابعاد:۱۷*۸*۴ سانتی متر
دررنگهای:صورتی ،قرمز،قهوه ای پررنگ و کم رنگ ،نقره ای ومشکی
جامدادی های زیبا، ارزان و کاربردی :
جامدادی به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین نوشت افزارهای مورد نیاز دانش آموزان، در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارد و عمدتا طرح و شکل آن برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.
فضای جامدادی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند انواع نوشت افزار شامل مداد، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و غیره را در خود جای دهد.
این نوشت افزار پرکاربرد، در انواع مختلفی از جمله آهنربایی ، کتابی ، دکمه دار و پارچه ای در بازار به فروش می رسد.
بر اساس جنس هم انواع جامدادی پارچه ای ، چرمی و فلزی هستند. همچنین جامدادی های پارچه ای در انواع تک زیپ، دو زیپ و سه زیپ نیز وجود دارد.
جامدادی چرم دست دوز یکی از مدل های پرطرفدار و زیبای انواع جامدادی است، این نوع جامدادی به دلیل جنسی که دارد از مقاومت و کارایی خاصی نیز برخوردار می باشد و همچنین از لحاظ شکل و ظاهر دارای تنوع زیادی است که می تواند انتخاب مناسبی برای سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان باشد.

 

برای خرید عمده جامدادی می توانید به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.Baradarantoys.ir  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های پخش برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی