پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

بیلیارد چوبی سگهای نگهبان

 

ابعاد : 65 * 39 * 5 سانتی متر
اندازه پایه : 8 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
کشور سازنده : ایران
میز بیلیارد چوبی سگهای نگهبان یک اسباب بازی ورزشی برای کودکان علاقه مند به بیلیارد بازی است که امکان بازی با اندازه واقعی آن را ندارند. کودک با این اسباب بازی حس خوبی خواهد داشت و بازی با بیلیارد را خواهد آموخت. بازی بیلیارد بازی هیجان انگیز است که بزرگسالان و کودکان به ان علاقه خاصی به آن دارند.
این اسباب بازی چوبی دارای یک میز است که ابعاد در حدود 64سانت طول و عرض ۳9 سانتی متر است و از جنس چوب تولید شده است. کیفیت این اسباب بازی بسیار خوب است و دارای قطعات مختلف از چوب و پیچ است که می توان براحتی آن را مونتاژ کرد. پایه های 8 سانتی متری نیز در این مجموعه وجود دارد که می توان آن را باز کرد و یا به میز وصل کرد.
در این مجموعه ۱1 توپ رنگی شماره دارد وجود دارد که یکی از ملزومات این بازی است. مثلث جمع کردن توپ ها نیز کاربرد خوبی دارد. توپ ها قطری در حدود ۲٫۵ سانتی متری دارد که با توجه به ابعاد میز مناسب می باشد. دو چوب ۵4 سانتی متری برای بازی وجود دارد که برای بازی کودکان ۳ سال به بالا مناسب است و می تواند آنها را سرگرم کند. شش سوراخ در کناره ها میز و تور نیز بروی میز وجود دارد که این اسباب بازی را عالی کرده ست. روی میز از یک نوع پارچه ای سبز رنگ است که کاملا مشابه نمونه واقعی میز بیلیارد واقعی باشد. تمام این مجموعه بصورت مونتاژ نشده درون جعبه قرار گرفته است.
برای خرید بیلیارد چوبی سگهای نگهبان به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرماییدبرای خرید عمده و تک محصولات  به وب سایت  اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی