پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

اشکال هندسی دانیال سلفونی

ابعاد کالا : 19 * 26.5 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
تعداد قطعات درون بسته : 48 تکه
نوع بسته بندی : سلفونی
کشور سازنده : ایران
تعداد در کارتن (در حال حاضر) : 40 عدد

بازی های خلاقیتی و فکری از قدیم همیشه مورد توصیه روانشناسان کودکان بوده است، دلیل این امر بالا رفتن میزان هوش، تمرکز، حافظه و حتی نشان دادن استعداد های زمینه ای در کودک می شود.
بازی هایی که دست کودک در حین بازی برای ساخت سازه دخیل باشد، باعث افزایش هماهنگی بین دست و چشم کودک می شوند.
محصول و بازی در حال حاضر هم یکی از این بازی های فکری و سازه ای است که دارای تنوع مدل و اشکال می باشد که برای بازی و ساخت سازه های ذهنی کودک بسیار مناسب می باشد.
جدا از اشکال هندسی و مدل های مختلف، قطعات این کالا از رنگ های متفاوتی تشکیل شده اند که به سازه های کودک ظاهری شاد و زیبا می بخشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید اشکال هندسی دانیال سلفونی می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
تولید کننده این کالا سعی خود را بر آن داشته است که قطعات این کالا را به شکلی طراحی و تولید کند که در عین سفت و محکم بودن قطعات که به خوبی به یکدیگر چفت می شوند، تا از خراب شدن سازه کودک جلوگیری شود؛ همانطور هم به سادگی کودک بتواند این قطعات را از یکدیگر منفصل و متصل کند.
با تهیه این محصول برای کودکان خود می توانید آن ها را ساعت ها سرگرم به اسباب بازی های مفیدی کنید که به پرورش استعداد و هوش کودکان کمک می کند.

برای خرید عمده و تک محصولات به وب سایت اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید

  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی