پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

تویوتا با سیستم تعلیق

 

ابعاد جعبه : 14 * 12 * 25 سانتی متر
ابعاد کالا : 11 * 10 * 24 سانتی متر
رنگ بندی : سبز یشمی، سفید، قرمز
محدوده سنی : 3 سال به بالا
نوع بسته بندی : سلفونی
کشور سازنده : ایران 
تعداد در کارتن ( در حال حاضر ) : 24 عدد


کسانی که به آفرود و ماشین های مخصوص آن علاقه دارند می دانند که شرکت تویتا یکی از معتبر ترین و معروف ترین تولید کننده ها در زمینه ساخت خودرو شاسی بلند طبیعت گردی می باشد.
دو دیفرانسیلی که در سیستم مکانیکی ماشین طراحی شده است، سبب ساز آن می شود که این ماشین در صعب العبور ترین جاده ها نیز بتواند به خوبی حرکت کند.
تویوتا آفرودی را اگر از نزدیک ندیده باشید، بی شک تصاویری از آن را در فضای مجازی و رسانه ها مشاهده کرده اید.
همه ما دوست داریم که چیز های خاصی را در زندگی خودمان داشته باشیم و وقتی مشاهده می کنیم که نمونه ای از آن در اسباب بازی ها ساخته شده است؛ خواستار آن هستیم که دست کم آن را برای فرزندمان تهیه کنیم، البته کودکان نیز بسیار علاقه مند به داشتن این نوع اسباب بازی ها هستند.
پیشنهاد اسباب بازی برادران به شما تهیه ماشین اسباب بازی مدل تویوتا آفرود می باشد؛ برای اطلاع از کل و جزئیات این ماشین می توانید به خواندن ادامه مطلب بپردازید. 
این ماشین همانند مدل واقعی خود دارای یک اطاقک سر نشین دو نفره به همراه قسمت پشتی حمل بار می باشد.
تولید کننده این ماشین اسباب بازی حداکثر سعی خود را برای نشان دادن جزئیات یک ماشین آفرود را کرده است، که برای مثال می توان به بدنه این ماشین، مدل چرخ ها، باربند بالای سقف، چراغ های عقب و جلوی ماشین و حتی چرخ زاپاسی که در قسمت پشتی ماشین به پشت اطاق راننده نصب شده است، می توان اشاره کرد.
جنس این ماشین تهیه شده از پلاستیک فشرده شده ای می باشد که از لحاظ کیفیت کلی، امتیاز نسبتا خوبی را دریافت می کند.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید تویوتا با سیستم تعلیق می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
بزرگترین مزیت این ماشین که به گفته تولید کننده این کالا سبب ارجحیت آن به تمام اسباب بازی های مشابه می شود، تعبیه کردن سیستم تعلیق در قسمت زیرین این ماشین می باشد.
این سیستم در واقعیت برای مدل های خاص ماشین های آفرود طراحی می شود تا نوساناتی که به هنگام بالا و پایین رفتن ماشین به هنگام عبور از مسیر های غیر مسطح وجود دارد را به سرنشینان خودرو وارد نکند.
طراحی کردن سیستم تعلیق در این ماشین تویوتا اسباب بازی، این ماشین را دوست داشتنی تر و خاص تر از قبل برای کودکان کرده است.
لازم به ذکر است که گفته شود این ماشین مکانیزم خاصی ندارد، و صرفا با نیروی دست حرکت می کند. 
این ماشین با رنگ های خاص و آرم نشنال جئوگرافیک طراحی شده بر روی در تویوتا، می تواند یک سرگرمی مناسب و هدیه ای به یاد ماندنی برای کودکان شما باشد.
 برای خرید عمده و تک محصولات به وب سایت اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید.

 

  • ۹۹/۱۱/۱۸
  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی