پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران

توزیع عمده اسباب بازی و بازی فکری در سراسر کشور

پخش اسباب بازی برادران در زمینه پخش عمده اسباب بازی و بازی فکری فعالیت دارد . این مجموعه محصولات تمامی برندهای معتبر را تهیه و توزیع می نماید. برندهایی نظیر شرکت درج - کوشابلوکز - بازیتا - کودک و آینده - تک تویز - بی بی لند - دانیال - بی بورن

برای ثبت آنلاین سفارش و مشاهده کلیه اسباب بازی ها می توانید به سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره تلفن های : ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ - ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

 مچ بند فوتبالیست ها

ابعاد بسته بندی : 4 * 14 * 29 سانتی متر
ابعاد مچ بند : 4 * 8 * 25 سانتی متر
صفحه های مچ بند : 3.5 * 3.5 * 3.5 سانتی متر
رنگ بندی : سبز، قرمز، مشکی، آبی
طرح بندی : فوتبالیست ها، استقلال، پرسپولیس، رئال مادرید
محدوده سنی : 3 سال به بالا
نوع بسته بندی : وکیومی روکارتی
کشور سازنده : ایران
تعداد در کارتن ( در حال حاضر ) : 125 عدد

خیلی از کودکان علاقه دارند که همانند بزرگتر های خود دستبند یا مچ بندی به دور مچ دست خود ببندند؛ داشتنی ظاهر و کاربردی خاص برای مچ بند مخصوص کودکان، بسیار مهم می باشداما آن ها بیشتر به اینجور اقلام به چشم بازی و سرگرمی نگاه می کنند.
مچ بند فوتبالیست ها، یک محصولی ویژه و خاص برای کودکان عشق فوتبالی مخصوصا پسر های شماست.
این محصول یک دستبند مچی یا دستبند اسپرت و کودکانه می باشد که بند های آن می تواند به خوبی به دور مچ دست کودک بسته شود تا از دست او نیافتد.
صفحه مچ بند ویژگی خاص این محصول می باشد که محافظی روی آن پوشانده؛ برای دیدن صفحه ساعت می بایست ضامنی که در بغل صفحه ساعت می باشد را فشار دهید تا درپوش محافظ باز شود و شما صفحه ساعت را کاملا ببینید.
اما صفحه این مچ بند که بسیار شبیه به ساعت می باشد؛ بسیار متفاوت تر از سایر محصولات مشابه خود می باشد زیرا به جای نشان دادن عقربه و اعداد؛ صفحات فوتبالی قرار داده شده است.
این ساعت صفحات 5 عددی مختلفی دارد که هر یک از ساعت ها مختص به تیم خاصی می باشد، صفحات 5 عددی بازیکنان نیز مربوط به تیم ساعت می باشد.
اما از آن جایی که می دانیم کودکان همیشه به دنبال بازی کردن با هر چیزی هستند، تولید کننده و طراح این ساعت دست به طراحی یک ویژگی جالب زده است.
ویژگی جالب صفحه این بازی، پرتاب شدن صفحات آن با فشار دادن ضامن بغل ساعت می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید ساعت فوتبالیست ها می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
همنین جنس این مچ بند و بند های آن از پلاستیک فشره شده و منعطفی می باشد که می توان گفت نسبتا محکم و مقاوم هستند.
تولید کننده این مچ بند از طرح چند تیم بسیار پر طرفدار برای ساخت ساعت و برای صفحات آن از بازیکنان تیم مربوطه استفاده کرده است.برای خرید عمده و تک محصولات به وب سایت اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران 05133676000, 09152676000 تماس بگیرید.

 

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • پخش اسباب بازی برادران پخش اسباب بازی برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی